Sydney - Bathurst

11 maart 2019 - Bathurst, Australië

Vandaag 10 maart onze laatste ochtend in Sydney. We beginnen de ochtend met een uitzicht op de Sydney tower eye. Vanaf het uitzicht platform zie je pas hoe groot de stad echt is. Helaas was dit de laatste dag in Sydney,

We zijn rond 14 uur vertrokken uit Sydney richting Bathurst. We rijden door het natuurgebied de blue mountains. Bij het stadje Katoomba in de blue mountains staan de 3 gezusters.

Na een rit van 3 uur zijn we op plaat van bestemming Bathurst. Nadat we de koffers in het hotel gedropt te hebben, is het tijd om het stadje te verkennen. Het is zondag avond en het meeste is eigenlijk dicht. Gelukkig is er wel een goed restaurant open waar we goed gegeten hebben. Na het eten zijn we nog een rondje door de stad gelopen om vervolgens terug te keren naar het hotel.

BondiBondi beachBondi beachHyde park SydneyUitzicht Sydney tower eyeIMG_0923IMG_0942Knickerbocker hotel BathurstKnickerbocker hotel BathurstBathurstBathurst streetviewBathurstBathurtstBathurst streetview